Snart semester

En dag kvar, sen är det ledigt i 4 veckor. Jag ber och dansar till alla solgudar som finns och hoppas....att nu kommer sommaren.
Börjar semestern med att åka upp till Stockholm och campa = tälta. Vi har hittat en camping nära flaten sjön. Ska bli underbart härligt att landa och ladda upp.
Min sambo ska vara funktionär för simmomentet i en trailtriathlon i Nacka på lördagen. Jag ska passa på att ta en fika med en av mina bästa vänner jag inte träffat på ett tag.
På söndagen är det min tur att kasta mig i vattnet igen och sen ta mej upp och springa. Min första aquathlon. Lite känns det ju i kroppen och knoppen. Hur kommer simmomentet kännas? Det värsta som kan hända är att paniken översköljer och fångar mig totalt och någon får dra upp mej och tävlingen över för mej där.
Har iaf fått info att sjömonster inte trivs bland folksamlingar. Känns lite lugnare i spökhjärnan av att får veta det. Men vet att pulsen och andningen kommer ligga på max under simningen och vilket gör ombytet och löpsträckan mer ansträngd.
Men jag ser mej själv stolt och lycklig springa i mål, om så långt efter alla andra.
Jag längtar iaf till hela helgens äventyr, sova i tält, umgås med min underbara man, träffa min fina vän och testa sim/spring.